Op zoek naar spoken?

Op zoek naar spoken?

Berichtdoor Monique » wo 09 sep 2009, 00:06

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Monique, ik kom uit Hoogvliet, een ''satelietstad'' onder de rook van Rotterdam.
Samen met mijn team Haunted-Holland doen wij onderzoek naar het paranormale op een zeer nuchtere en soms bijna sceptische manier.
Nu lees ik dat er een documentaire aankomt die mijn interesse heeft gewekt.
Ik lees onder andere dat Frans er niet zo erg in gelooft en daar is niets mis mee natuurlijk...alleen vraag ik me af waarom er enkel een paragnost mee is gegaan die zomaar even 30 entiteiten waar neemt... :shock:
Da's knap veel! Zoveel zijn wij er in de vijf jaar dat we intensief bezig zijn nog nooit tegengekomen...en we doen toch écht goed ons best.
Waarom hebben jullie ter controle geen meet materiaal meegenomen, zoals bijv. EMF meters of thermometers om z.g.n. coldspots mee te meten?
Nu gaan jullie af op de verhalen van een paragnost...terwijl jullie zelf met technische middelen mee hadden kunnen ''zoeken''.
Evt. had je mijn spullen wel mogen lenen hoor! :D
Maar serieus, ik hoop dat het een leuke documentaire is geworden. Ik hoop ook dat paranormale onderzoeken niet belachelijk worden gemaakt...want zeg nou zelf...30 entiteiten is wel erg veel!
Jammer, had er best bij willen zijn! Ben zelfs eigenlijk wel een beetje jaloers!
Monique

Keer terug naar Vragen aan Frans